Looking for best CC market on the darknet? anyone?

OliverJames

0
Rep
0
Likes
Junior Carder
Posts
13
Threads
0
Joined
Feb 2020
Sign Up or Login to view this post and enjoy everything our site has to offer!
so the question remains, are the mentioned sites legit or scam? i am looking for a similar domain to briansclubs.at ... there are many others as well but niche is quite easy i guess and i need confirmation on this. can anyone confirm?
 

TheManager123

0
Rep
1
Likes
Junior Carder
Posts
12
Threads
0
Joined
Feb 2020
Sign Up or Login to view this post and enjoy everything our site has to offer!
I made this post earlier but I also speak English, you can use a translator to understand it or simply contact me I'll explain in English. If you need free advices, have questions arround carding or looking for anything I can help you for free.
MAKE SURE TO START A SECRET CHAT IF YOU CANTACT ME ON TELEGRAM (mobile app only), I WON'T ANWSER YOU IF YOU DON'T

Français :


Bonjour à tous,

Vous pouvez me contacter sur Telegram ou Signal si vous souhaitez apprendre le carding ou simplement avoir des infos, même username que sur le forum. Que vous soyez débutants ou avancés, en quête de fullz, cartes clonées ou n'importe quoi d'autre, JE NE FAIS RIEN PAYER, l'échange des connaissances fait marcher l'économie comme on dit. Donc FAITES ATTENTION A TOUS LES ARNAQUEURS !

Je peux également proposer des fullz (infos des cartes, numéro, expiration, etc) ou des cartes clonées pour cashout aux distributeurs de billets, cependant elles sont assez chères !
Pourquoi vendre 100 euros une carte que j'ai clonée qui a 1 500 euros dessus que je peux utiliser moi même, à ce prix là autant les donner gratuitement. Je ne suis pas là pour donner presque gratuitement de l'argent mais pour faire du profit (pour la partie cartes pas pour les cours et conseils) étant seul je ne peux pas utiliser tout ce qui me passe pour les mains alors je les vends, ca ne me prends pas beaucoup de temps et je peux rester tranquillement chez moi sans m'exposer.

ATTENTION ! VEILLEZ SURTOUT A COMMENCER UNE CONVERSATION SECRETE POUR TELEGRAM ! (uniquement sur l'appli mobile) ET AVEC MESSAGES EPHEMERES C'EST ENCORE MIEUX. JE NE REPONDRAI PAS SI VOUS NE ME CONTACTEZ PAS EN ENCRYPTE, SINON AUTANT PARLER SUR FACEBOOK.
Je précise également que je n'ai que Telegram et Signal, si on me trouve sur d'autres plateformes (ICQ, Wickr etc) ce sont des fakes !
What is your telegram
 

kasham

3
Rep
29
Likes
Carder
Posts
60
Threads
9
Joined
Nov 2019
Sign Up or Login to view this post and enjoy everything our site has to offer!
Hey bro. What's the official link to onion.live please
 

djvadka

0
Rep
1
Likes
Junior Carder
Posts
20
Threads
2
Joined
Feb 2020
Sign Up or Login to view this post and enjoy everything our site has to offer!
Im providing you the list of all scammers and ripper shops. please stay away from these cheaters and scammers.
cvvshop.lv scammer, ripper, review, fake shop.
cvvshop.ru scammer, ripper, review, fake shop.
royaldumps.org scammer, ripper, review, fake shop.
freshbase.su scammer, ripper, review, fake shop.
mastercvv.ru scammer, ripper, review, fake shop.
goodshop.bz scammer, ripper, review, fake shop.
rescator.cc scammer, ripper, review, fake shop.
centralshop.cn scammer, ripper, review, fake shop.
uniccshop.online scammer, ripper, review, fake shop.
dynamicshop.cc scammer, ripper, review, fake shop.
try2swipe.ws scammer, ripper, review, fake shop.
cvvshop.ws scammer, ripper, review, fake shop.
cvvlogs.lv scammer, ripper, review, fake shop.
cardershop.cc scammer, ripper, review, fake shop.
galaxycvv.su scammer, ripper, review, fake shop.

please contribute in my this list if you found any other ripper and scammer cvv dumps shop.

Thanks,